MARKETING, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
Cel |
Kurs pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów, a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. Uczestnicy kursu zapoznają się z procedurami i standardami w zakresie obsługi klienta oraz technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży i promocji. |
Czas trwania |
Moduły I - IV trwają po 8 godzin, moduł V – warsztat weekendowy |
Wymagania |
bez szczególnych wymagań |
Zakres |
I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
- Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
- Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
- Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
- Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
- Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
- Jakie formy reklamy działają ?
- Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
- Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
- Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
- Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
- Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
- Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
- Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
- Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
- Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
- Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
- Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
- procedury sprzedaży
- techniki docierania do potrzeb klienta
- zasady aktywnego słuchania
- omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
- cechy vs korzyści
- radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
- techniki przekonywania do zakupu
- mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
|
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia |
zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module |
Uwagi |
Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują. Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów
|
Miejsce szkolenia |
Garwolin
Tel.: 25 682 29 11
garwolin@zdz.edu.pl
Pruszków
Tel.: 22 758 71 60
pruszkow@zdz.edu.pl
Warszawa-Podwale
Tel.: 22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
|
Formularz kontaktowy
Cel |
Uczestnicy dowiedzą się jak kompleksowo zaplanować strategię marketingową w internecie , Jak tanio i skutecznie promować własne treści w Internecie. Nauczą się jak wyciągać wnioski ze śledzenia użytkownika na www i jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży. Dowiedzą się w jaki sposób wykorzystać neuromarketing i zbudować idealny komunikat marketingowy wpływając na decyzje zakupowe klientów. |
Czas trwania |
Moduł - 8 godzin |
Wymagania |
bez szczególnych wymagań |
Zakres |
I moduł: Narzędzia e-marketera
- Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku. Rzeczy o których musisz pamiętać i o które musisz go wzbogacić.
- „Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa” (H. Ford). Jak rozporządzać budżetem reklamowym w online. Jakich zasad należy przestrzegać, żeby efektywność działań marketingu w Internecie była wysoka.
- W jaki sposób zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby oszczędzać na ich przygotowaniu oraz wysyłce?
- Jak wygenerować wzrost sprzedaży dostosowując na bieżąco swoje działania marketingowe do zachowania użytkowników w internecie?
- Jak dotrzeć do specyficznych klientów w social media: przykłady kampanii marketingowych na: Snapchat, Instagram, Vine, Tinder, WhatsApp?
II moduł: Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego?
- Dlaczego klienci rezygnują z dalszych zakupów on – line? Jak ograniczać porzucane koszyki w sklepie internetowym?
- Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów online?
- Śledzenie użytkownika na WWW
- W jaki sposób zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem?
III moduł: Jak znaleźć się na szczycie Google?
- W jaki sposób śledzić efekty swojego linkowania, aby wpłynąć na wyższą pozycję wyników wyszukiwania
- Jakiego rodzaju linki warto mieć na swojej stronie WWW a co działa niekorzystnie?
- Jak współpracować z agencją marketingu on-line i jak ją właściwie rozliczać z pracy?
- Co zrobić kiedy twoja WWW traci w wynikach wyszukiwania?
IV moduł: Neuromarketing
- W jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów?
- Jak skutecznie komunikować ofertę w zależności od grupy docelowej?
- Jak utrzymać pozytywne skojarzenia związane z marką i zwiększyć jej świadomość?
- Jak wywoływać emocje i wspomnienia klientów poprzez działania marketingowe?
V moduł: email marketing
- Jak wzbudzić zaufanie odbiorcy do przekazywanych treści?
- Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników maili?
- Porady i tiki podnoszące skuteczność e-mailingów
- Jak krok po kroku zaprojektować mailingi i newsletter, aby odbiorca zauważył to co najważniejsze?
- Jak sprawić aby mailingi trafiały do skrzynki odbiorczej a nie do SPAM
- Jakich zasad przestrzegać, aby utworzyć skuteczny landing page, który będzie zbierał wartościowe adresy
|
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia |
zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module |
Uwagi |
Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują. Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów.
|
Miejsce szkolenia |
Garwolin
Tel.: 25 682 29 11
garwolin@zdz.edu.pl
Legionowo
Tel.: 22 774 58 69
legionowo@zdz.edu.pl
Pruszków
Tel.: 22 758 71 60
pruszkow@zdz.edu.pl
Warszawa-Podwale
Tel.: 22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
|
Formularz kontaktowy
Cel |
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu: skutecznych technik sprzedaży, organizacji pracy przedstawiciela handlowego, kształtowania i zarządzania relacjami z klientami, zarządzania cenami i kanałami dystrybucji, planowania i wykorzystywania działań marketingowych wspierających sprzedaż, planowania i controllingu sprzedaży |
Czas trwania |
Moduł 8 godzin |
Wymagania |
bez szczególnych wymagań |
Zakres |
I moduł: Sprzedaż
- Co to jest sprzedaż, miejsce sprzedaży w przedsiębiorstwie, sprzedaż jako siła napędowa przedsiębiorstwa
- Sposoby prowadzenia sprzedaży
- Etapy i struktury sprzedaży
- Budowanie kanałów sprzedaży, wady i zalety poszczególnych rozwiązań (kanałów)
- Polityka sprzedażowa i strategia handlowa przedsiębiorstwa
- Planowanie i rozwój sprzedaży
- Sprzedaż w przedsiębiorstwie a otoczenie ekonomiczne (hossy, bessy, stagnacja)
II moduł: Organizacja pracy handlowca
- Budowanie motywacji do sprzedaży
- Umiejętności niezbędne do pracy w dziale handlowym – obsługa sprzętu i jego praktyczne zastosowanie w sprzedaży, kultura osobista i aspekty społeczne (ubiór, relacje, ..)
- Techniczne aspekty pracy handlowca – oferty, prezentacje, umowy, raporty, komunikacja z klientem, CRM, zarzą-dzanie zamówieniami i dostawami
- Finansowe aspekty sprzedaży – koszty sprzedaży, ceny, rabaty, systemy wynagradzania handlowca
- Wewnętrzna komunikacja struktur sprzedaży – zebrania i spotkania indywidualne ze sprzedawcami
III moduł – Analiza marketingowo-handlowa produktu
- Produkt – analiza produktu, zalety, korzyści, przewaga konkurencyjna
- Produkt w rożnych ujęciach marketingowych (pozycjonowanie, sezonowość sprzedaży)
- Grupa docelowa (powody zakupowe, wypracowanie argumentacji) i budowanie bazy klientów i zarządzanie nią
- Modyfikacja produktu w zależności od potrzeb grupy docelowej
IV moduł – Marketingowe wsparcie i techniki sprzedaży
- Tworzenie oferty i prezentacji produktu
- Wykorzystanie narzędzi marketingowych w sprzedaży – promocje, rabaty, przeceny, konkursy, wyprzedaże, sys-temy lojalnościowe, gadżety sprzedażowe.
- Negocjacje, NLP w biznesie (język perswazji), techniki wpływu społecznego
|
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia |
zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module |
Uwagi |
Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują. Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów
|
Miejsce szkolenia |
Garwolin
Tel.: 25 682 29 11
garwolin@zdz.edu.pl
Pruszków
Tel.: 22 758 71 60
pruszkow@zdz.edu.pl
Warszawa-Podwale
Tel.: 22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
|
Formularz kontaktowy
|